Як обміняти або повернути товар
Якщо при отриманні товару з нашого інтернет-магазину ви виявили виробничий брак або товар не відповідав зазначеним вами характеристикам (колір, форма, матеріал та ін.), То ви маєте право оформити повернення або заміну даного виробу.
Щоб правильно і без проблем оформити повернення/обмін товару, слід виконати такі умови:
- не пошкоджувати або змінювати упаковку, приймається тільки в оригінальній упаковці;
- не використовувати чохол, так як на ньому залишаються сліди експлуатації і різні пошкодження. Якщо таке є, товар поверненню/обміну не підлягає.
- вся комплектація повинна бути повною;
- надання всіх документів: чек, інструкція, гарантійний талон, ярлики (якщо є).
Випадки, коли повернення/обмін товару є неможливим:
- якщо ви залишили пошкодження на оригінальній упаковці або вона взагалі відсутня;
- якщо ви використовували товар і залишили на ньому пошкодження та інші сліди експлуатації;
- якщо ви повернули товар без його повної комплектації.
Якщо ви виявили на виробі, який ви отримали виробничий брак, то слід:
- зателефонувати за вказаним на сайті інтернет-магазину номером протягом 14-ти днів від отримання товару, за яким з вами зв'яжеться наш менеджер;
- всі грошові кошти, витрачені на придбанні вироби, повертаються в повній мірі разом з витратами на транспортування;
- при обміні товару на той, який перевищує його вартість, покупець повинен здійснити доплату;
- при відсутності на складі товару, який ви вибрали для обміну, інтернет-магазин biglook.com.ua зобов'язаний надати вам його за 2 місяці.
Якщо обраний вами товар не відповідає вашому замовленню або очікуванням, то вам слід знати такі правила:
- товар підлягає поверненню/обміну, якщо він не відповідає розміру телефону, не такого кольору, який ви вибирали, вас не задовольнила якість обраного вами виробу;
- при наявності таких причин, варто зателефонувати і оформити повернення/обмін протягом 14 днів з моменту отримання товару;
- при обміні/повернення виробу клієнт повинен відправити інтрнет-магазину biglook.com.ua інформацію про відправку товару;
- при поверненні товару інтернет-магазин зобов'язаний виплатити його вартість в повному розмірі, витрати на транспортування оплачує сам клієнт;
- при обміні товару покупець оплачує вартість його транспортування.